Online-mmo.com Forum - MMO - Metin2 - Knight Online - Allods Tr - Wolfteam


Join the forum, it's quick and easy

Online-mmo.com Forum - MMO - Metin2 - Knight Online - Allods Tr - Wolfteam
Online-mmo.com Forum - MMO - Metin2 - Knight Online - Allods Tr - Wolfteam
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.
Online-mmo.com Forum - MMO - Metin2 - Knight Online - Allods Tr - Wolfteam

Bağlı değilsiniz. Bağlanın ya da kayıt olun

Genel Sifaci Rehberi

Aşağa gitmek  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

1Genel Sifaci Rehberi Empty Genel Sifaci Rehberi Cuma Ağus. 12, 2011 3:34 am

Admin

Admin
Admin
Admin

Merhaba genc sifacilar ve
sifaci adaylari . Bu kilavuzda sifacilar hakkinda herseyi anlatmayi,
genc sifacilarin kendileri hakkinda bilmediklerini anlatmayi, onlari
oyuna ve halklarina en iyi sekilde hazirlamayi planliyorum. Hepinize
basarilar ve iyi oyunlar.

Herseyden once bu kilavuzda gorebilecegiz bazi terimleri aciklayayim ki
sonradan bu ne demek diye sormayin: (Bu terimlerde bir
eksiklik/yanlislik varsa buraya geri doneriz.)

-FH (Full Healler): Kendini, kendini ve takimini hayatta tutmaya adayan guzide insanlar. Zindanlarda en cok ihtiyac duyulanlar.
-Caster: Malesef bu terimin tam olarak Turkce bir karsiligini bulamadim
ama size soyle aciklamaya calisayim: �caster�, buyuleri/yetenekleri ile
uzaktan zarar veren karakterlere denir. Ornegin: buyucu(mage),
mistik(psioncist), caster olarak yapilanmayi tercih eden �$aman�lar ve
tabiki sifacilar bu gruba girerler.
-Melee: Kisa mesafede fiziksek zarar verebilen grup. Ornek: savasci,
tapinak sovalyesi, melee olarak yapilanmayi terceh eden $amanlar ve
sifacilar.
-MH (Melee Healler): Yuksek derecede fiziki zarar verme yetenegine sahip
sifacilar.Bunlardaki sifa yetenekleri �Caster� veya �FH�lardaki kadar
yuksek degildir fakat sifa yetenekleri sayesinde bunlar pvp sirasinda
uzun sureli hayatta kalabilir. Mana�larinin cabuk bitmesi en buyuk
problemleridir.
DoT (Damage over time): Belli bir sure periyodik olarak zarar veren skill.
HoT (Heal over time): Belli bir sure periyodik olarak sifa yapan skill.
OP (Over powered): Fazla guclu, ustun olan.

#Sifacilarin kullanabildikleri silah turleri:
-Seviye 1�den itibaren: Kalkan,Tek Elli Mizrak,Tek Elli Topuz, Buyulu Esya
-Seviye 20�den itibaren: Cift Elli Mizrak ve Cift Elli Topuz

Caster�lar ve FH�ler, daha yuksek zirha ve kalkanla saldirilari bloklamak icin kalkan + tek elli silah tercih ederler.
MH�ler ise verecekleri zarari yuksek tutmak icin cift elli silahlari tercih ederler.

#Sifacilarin kullanabilecekleri giysi turleri:
-Seviye 1�den itibaren: Kumas
-Seviye 10�dan itibaren: Deri
-Seviye 30�dan itibaren: Korumali Zirh

Efendim simdi sinifimizi biraz daha taniyalim. Sinifimizin amaci
gruplarda grup elemanlarini hayatta tutmaktir ama o sekilde seviye
atlayamacagimiz icin zarar verme skilleri unutulmamistir. Cesitli
skilleri, yetenekleri ile her durumda hayatta kalabilirlikleri
yuksekdir, ozellikle pvp�de. Bu denli yuksek hayattla kalabilirlige
sahip olmalarinin basilica nedeni korumali zirh ve kalkan
kullanabilmeleri, sifa skilleridir.

#Soru � Cevap
-Fanatizm etkisi nedir?
Skillerden veya yeteneklerden kazanilan her bir �Fanatizm� etkisi
sifacilarin buyulerini 0.5 saniye daha kisa surede yapmasini saglar.
Yapilandirmalar kisminda goreceginiz uzere fanatizm etkisine cesitli
ozellikler ekleyerek bu etkiden daha fazla fayda saylabiliriz.

-Sifa miktarini etkileyen faktorler nederdir?
Forumda surekli az sifadan sikayet edildigini gordugum icin yazayim
dedim. Efendim hic bir sifaci veya bazi karakterde bulunun sifa
skilleri, skillde yazdigi kadar sifa yapmaz. Neden :

+Mantik, Bilgelik ve Sans statlari sifa skillini direk olarak etkiler.
Ne ise yaradiklarini ogrenmek icin statlar bolumunu okuyun.
+Hedefin yara durumu. Hedefde ne kadar yara varsa o kadar az sifa alir.
Yara uzerinden yapilacak sifayi arttirmak icin bilgelik yuksek
tutulmalidir.
+Sihirli tas laneti.
Bu ozellik yeni eklendi. Bizim versiyonumuzda artik yaratiklarinda
sihirli taslari var ve bize zarar verdiklerinde bizim taslarimiz
uzerinde bir lanet birakiyorlar. Bu lanetde bizim sifa miktarimizi
azaltiyor. Peki nasil calisiyor derseniz. Pve ve pvp sirasinda eger
sizin defans taslarinizin seviyesi, karsi tarafin atak taslarinin
seviyesinden yuksek ise alacaginiz lanet azalir. Yani ne kadar cok
defansif tas seviyesi o kadar az veya hic lanet demektir.
+Sihirli tas lanetinden nasil kurtulurum?
Lanetden kurtulmak icin tek yol sagliginizi fullemenizdir.
+Kutsal sehitin seviyesi.

Sizlerden gelen sorularla bu soru-cevapa devam ederiz.

#Statlar
-Sans: Kritik zarar verme ve kritik sifalamamizi etkiler.Elinizden geldigince yuksek tutmak onerilir.
-Mantik: Sifacinin verecegi zarari ve sifa miktarini etkiler. Ne kadar yuksek mantik o kadar yuksek zarar ve sifa demektir.
-Ruh: Rakibin zirh gucunu azaltmayi, sifacinin mana miktarini ve 3 saniyede bir geri kazanilan mana miktarini etkiler.
-Onsezi: Rakibin fiziksel sadirilarindan kacma, buyu saldirilarini puskurtme oranini arttirir.
-Bilgelik: Rakipde olusturacagimiz yaranin zarar seviyesini ve bizim
sifa buyulerimizle dostlarimizda olan yaralari iyilestirme miktarimizi
arttirir.

Puanlarimi hangi stat�a vermeliyim?
-Ben sahsen butun puanlari ruha vermekten yanayim. Cunku MH,FH veya
caster yapilandirmalarinda en cok ihtiyac duyulacak sey mana. MH�lerin
zarar verme skilleri manayi sumuruyor. Ayni sekilde zindanlarda grup
uyelerini sifalarken en cok ihtiyac duyacagimiz sey mana. Boss kesme
sirasinda manamizin bitmesi yuzunden tanki sifasiz birakmak istemeyiz
degil mi?

-Bunun disinda bircok oyuncu hangi sinif olursaniz olun butun puanlari
sansa vermenizi soyler. Bu yanlis bir oneri degildir. Ama bence sans
miktari kullandigimiz ekipmanlar, giysiler ve takilar tarafindan
yeterince karsilanmakdadir.

Secim sizin.

http://forum.online-mmo.com

Sayfa başına dön  Mesaj [1 sayfadaki 1 sayfası]

Bu forumun müsaadesi var:
Bu forumdaki mesajlara cevap veremezsiniz